Dziś są imieniny: Juliana, Lukasza
W Twoim koszyku znajduje się
X szt. / X

Witamy w naszym nowym sklepie internetowym. Zapraszamy do zakupów , sa to pierwsze jego dni i gdybyście trafili na jakies błędy lub potkniecia to z góry przepraszamy :) W razie pytan jestem do dyspozycji  telefonicznej 663042966 .

regulamin

Regulamin Kwiaciarni internetowej "Wena"

 Właściciel serwisu.

Sklep internetowy prowadzi firma:

Kwiaciarnia "Wena" Agnieszka Mielczarek

Al. Wolności 16

42-200 Częstochowa

NIP 573-232-05-86 Regon 152170342

Numer ewidencyjny nadany przez prezydenta miasta Częstochowy : 75597

 Zamówienia.

1. Firma przyjmuje zlecenia na dostarczenie kwiatów przez  sklep internetowy , telefonicznie, mailowo oraz w siedzibie firmy . 

2. Opłacenie zamówienia następuje poprzez sklep internetowy,osobiście lub wpłatę / przekaz na konto bankowe.
3.
Zamówienia na dany dzień roboczy przyjmowane są do godz 16.00 a na niedzielę,  święta oraz dni wolne ustawowo do godziny 11 poprzedzającego je dnia roboczego , po tych godzinach następuje blokada składania zamówień na dany dzień, na pozostałe dni zamówienia można składać bez przeszkód.

4. Kwiaciarnia zastrzega sobie prawo do zmian godzin przyjmowania zamówień zależnie od posiadanego towaru oraz przyczyn losowych.

5. Towar dostarczamy na terenie miasta Częstochowy. Dostawy poza granice miasta będą zrealizowane jedynie po wcześniejszych kontakcie i akceptacji telefonicznej pracownika firmy i będą się się wiązać z dodatkową opłatą za doręczenie .
6. Kwiaty doręczane s
ą od poniedziałku do soboty w godzinach wybranych przez klienta pomiędzy godziną 8.00 a 20.00.
Zamówienie może być doręczone już w tym samym dniu w którym złożono zamówienie.

7. Koszt dostarczenia towaru w granicach miasta  jest bezpłatny dla bukietów widocznych w sklepiku internetowym.Przy zamówieniach indywidualnych dla kwiatów wartości do 80 zł doliczany jest koszt 20 zł za dostawę na terenie miasta ,przy zamówieniach powyżej 80 zł nie doliczamy kosztów transportu na terenie miasta.

8. Zamówienie kwiatów poza miasto  wymaga zaznaczenia odpowiedniego pola w koszyku (dodatkowa opłata w zależności od odległości od siedziby firmy. Dostawa dalej niż 10km od miasta wymaga zamówienia produktu za minimum 100 zł.

9. W interesie klienta leży podanie prawidłowych danych adresowych odbiorcy, w szczególności warto opisać miejsce dostawy jeśli adres jest trudny do zlokalizowania (nie oświetlona ulica, brak oznaczenia numeru domu, nie sprawny domofon itp.).

10. Firma WENA dołoży wszelkich starań aby rozwiązać ewentualne problemy z dostarczeniem kwiatów. Dlatego warto jest podać swój telefon (komórkowy w szczególności) oraz odbiorcy kwiatów, jeśli jest znany, aby umożliwić kontakt odbiorcą z miejsca doręczenia kwiatów i rozwiązać ewentualne problemy (np. nie działający domofon, brak dzwonka przy furtce, pies na posesji - nie możność dotarcia do adresata)

11.Firma nie odpowiada za kłopoty spowodowane podaniem błędnych danych adresowych przez zamawiającego oraz ignorowaniem komunikatów na stronie.

12.Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem ,kwiaty możemy zostawic innej osobie zamieszkującej (pracującej) pod podanym adresem, ewentualnie spróbuje zostawić przesyłkę u najbliższych sąsiadów (na recepcji dla zamówienia do hotelu) , jeżeli i to okaże się niemożliwe, to skontaktujemy się z zamawiającym.

13. W przypadku odmowy przyjęcia kwiatów przez Odbiorce zamówinie jest uznane za zrealizowane .Zamawiający będzie  niezwłocznie poinformowany droga mailowa lub telefoniczną.

14. Zamówienia składane na około 4 godziny przed planowaną dostawą prosimy dla pewności potwierdzić telefonicznie przed złożeniem ich drogą elektroniczną, szczególnie gdy miejsce dostawy jest poza Częstochową lub podczas popularnych dni jak 8 marca, 14 lutego lub 26 maja

15.Zamówienie opłacane przekazem pocztowym powinno być złożone na około 3 dni przed terminem dostarczenia (ewentualnie po wcześniejszym kontakcie z pracownikiem kwiaciarni można przesłać skan/zdjęcie wykonanego przekazu pocztowego na nasz adres e-mail)

16. Złożenie zamówienia droga elektroniczną (np. sklep internetowy) lub telefoniczną uznawane jest za zawarcie umowy i oznacza konieczność uregulowania powstałego zobowiązania przez jeden z wybranych kanałów płatności lub tradycyjny przekaz pocztowy czy wpłatę gotówki w siedzibie firmy.

17. Złożenie zamówienia oznacza akceptację niniejszego regulaminu, wszystkie odstępstwa od postanowień tego regulaminu należy uzgadniać wcześniej z obsługa sklepu.

18. Zamówienie uznaje się za obowiązujące od momentu dokonania przez Zamawiającego poprawnej płatności przy wykorzystaniu jednej z akceptowanych, zgodnie z zawartym na wymienionej stronie internetowej opisem procedury składania zamówienia, form płatności. W niektórych przypadkach możemy zrealizować zamówienie po okazaniu dowodu przelewu, należy kontaktować się z obsługą sklepu.

19. Nie możemy gwarantować precyzyjnych godzin dostawy w takie dni jak 21 stycznia, 8 marca, 14 lutego, 26 maja, 6 grudnia, koniec roku szkolnego,wigilia  jednak postaramy się spełnić życzenie klienta. W święta państwowe kwiaciarnia może realizować ograniczone dostawy kwiatów, gdyby dostawa wybranego bukietu była nie możliwa kwiaciarnia skontaktuje się z zamawiającym.

20. Wszystkie ceny kwiatów, upominków i usług są cenami brutto .
21. Ewentualne faktury wysyłamy pocztą najpóźniej dnia następnego.

 Towar

1. Gwarantujemy świeżość kwiatów zakupionych w naszej firmie, jednak oczekujemy, że będą pielęgnowane w odpowiedni sposób.

2. Bukiet jest dziełem artystycznym i dlatego dopuszczalne są małe zmiany w stosunku do oferty ze zdjęć.

3. W wyjątkowych przypadkach zachodzić może konieczność zastąpienia jednych kwiatów innymi - z powodu braku danego towaru (szczególnie dotyczy to zamówień składanych w dniu dostawy). Zawsze jednak produkt którym zastąpimy ten brakujący będzie podobnej jakości - nie gorszy, w podobnej cenie, kolorze czy ilości. Tak aby wygląd wiązanki oraz cena za bukiet była zachowana, a klient był usatysfakcjonowany.
W przypadkach konieczno
ści wprowadzenia większych zmian skontaktujemy się z zamawiającym kwiaty w celu ustalenia szczegółów.

4.Reklamacje można składać pisemnie lub pocztą elektroniczną w terminie 5 dni licząc od daty otrzymania zamówionych produktów. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 24h od jej otrzymania.

5. Przy wypisywaniu bileciku domyślnie poprawiamy ewentualne błędy.

Inne postanowienia.

1. Firma nie odpowiada za przerwy w funkcjonowaniu powiadomień SMS. Ten typ powiadomienie jest jedynie uzupełnieniem wiadomości wysyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail,

2. Kwiaciarnia  może skontaktować się telefonicznie z Odbiorcą celem potwierdzenia terminu i adresu dostawy, chyba że Zamawiający nie wyrazi zgody na kontakt Kwiaciarni z Odbiorcą w treści zamówienia.
3. Nie odpowiadamy za niemożno
ść dostarczenia kwiatów do takich miejsc jak: jednostki wojskowe, szpitale zakaźne, specjalne strefy z zakazem wstępu (więzienia i podobne). W przypadku zaistnienia opisanych powyższych okoliczności firma  WENA  zobowiązuje się w najszybszym możliwym terminie poinformować Klienta o tym fakcie i jego przyczynach.

4. Nie możemy gwarantować wybranej pory dostawy w przypadku zaistnienia dużych, paraliżujących problemów komunikacyjnych w mieście Częstochowie (rozlegle korki).

5. W przypadku rezygnacji z zamówienia, po dokonaniu jego opłaty na minimum24 godziny przed realizacją zamówinia,zwracamy wpłacone środki pomniejszone o 5% kosztów manipulacyjnych. W przypadku nie możliwości zrealizowania zamówienia z winy kwiaciarni - 100% środków.

6.Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyn w terminie 14 dni od zrealizowania zamówienia zgodnie z ustawą (Dz. U. nr 22, poz. 271 z późni. zm.). Ustawa ta wyłącza jednak możliwość rozwiązania umowy dla produktów ulegających szybkiemu zepsuciu (np. kwiaty cięte), spożywczych oraz gdy towar był używany lub został uszkodzony. Zwroty odsyłamy jedynie w formie przelewu bankowego na konto lub w formie obciążenia zwrotnego na kartę płatniczą użytą do opłacenia zlecenia.

7.Odmowa przyjęcia kwiatów przez osobę wskazaną w zamówieniu oznacza zrealizowanie usługi. Nie odebrany bukiet można odebrać z siedziby naszej firmy we wskazanym przez nas terminie. Odmowa przyjęcia kwiatów przez odbiorce zostanie zgłoszona osobie zamawiającej w możliwie jak najszybszym czasie.

8.Kwiaciarnia nie dołączy bileciku do przesyłki jeśli będzie zawierał on treści nie zgodne z prawem (np  groźby karalne czy obelgi w stosunku do dowolnej osoby).

9.Użytkownik zamawiający kwiaty powinien posługiwać się aktualna i nowoczesną przeglądarka internetowa zdolna do obsługi protokołu http, http oraz przesyłania i wysyłania danych do systemu informatycznego kwiaciarni oraz firm obsługujących płatności za pomocą tych protokołów. Przeglądarka internetowa użytkownika powinna akceptować pliki tymczasowe typu cookie.

W sprawach nieregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego i Kodeksu Handlowego

 

 

 

 

 

 

Kwiaciarnia Wena
al. Wolności 16
42-200 Częstochowa
e-mail: aga.m55555@wp.pl
tel.: 663 042 966
Imię i nazwisko:
Adres e-mail:
Telefon:
Treść wiadomości: